Söndag

Jag sa för några dagar sen att jag skulle göra en comeback gällande bloggandet.
Såklart har det hänt en massa saker de senaste dagarna och jag har då inte haft tid att blogga.
Det började med Midsommar då vi var ett härligt gäng hemma hos Kalle som grillade och hade det allmänt mysigt.
Igår blev det en spontanutgång med Kalle, Simon, Hannes och Vicke vilket var mycket trevligt. Dessa saker räckte för att jag inte skulle ha tid att skriva här, eller jag var rättare sagt inte hemma.
Har tyvärr inga bilder från dagarna då jag glömde ta bilder på midsommar och i igår så glömde jag såklart mobilen hemma. Isället bjuder jag på en bild på mig och mina fina Kalle. Tycker på något sätt att den är mycket mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0