kväll

Kom precis hem från träningen, är svettig som ett as men det var det värt. På något sätt så är det skönt att träna på kvällen, man somnar alltid mycket lättare då. Nu ska jag bara springa ner och duscha, sen väntar sängen på mig som vanligt. Imorgon kommer jobbet vänta på mig som vanligt, och senare på kvällen tar jag med mig killen till Marie-Louise för gott käk. Sen får vi se mer vad kvällen har att erbjuda. Kan bara säga att det är skönt att ha börjat träna igen, allt annat blir så mycket lättare att göra och jag känner mig allmänt piggare. Alltså ser det ut som att jag kommer fortsätta träna. 
Imorgon är det helg också, vilket betyder en massa gosaker. Kan knappt vänta! Så underbart.
 
Just nu: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0