Trött

Började jobba vid 6 imorse, kan ju säga att det var mindre kul. Det sköna med det är att man slutar lite tidigare.
Hade planerat en massa saker som jag skulle ta tag i och fixa efter jobbet men så blev dock icke fallet. Drabbades nämligen av världens migrän på eftermiddagen som hängde kvar i några timmar in på kvällen. Missade träningen också, vilket var det som jag mest hade sett fram emot, då det var ett tag sen sist.
Nu ska jag iallafall gå ocj lägga mig, kortpass imorrn på jobbet vilket är superskönt! Förhoppningsvis blir det träning imorrn istället, det ser jag verkligen fram emot nu, alltid lika skönt att röra på sig.
 
Jag just nu innan läggdags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0